Reklamace
Tady je návrh textu, který můžete použít na stránce vašeho e-shopu k informování zákazníků o postupu reklamace:
Reklamace zboží
Vážení zákazníci,
je pro nás důležité, abyste byli se zakoupenými produkty zcela spokojeni. Pokud by přesto došlo k závadě nebo nesrovnalostem, postupujte podle následujících kroků:
-
Kontaktujte nás
Napište nám co nejdříve na e-mailovou adresu: eshop@topgalanterka.cz
Do e-mailu prosím uveďte:- Číslo objednávky
- Název a kód reklamovaného zboží
- Stručný popis závady
- Vaše kontaktní údaje
-
Přiložte fotografie
Pro urychlení reklamace nám zašlete také fotografie závady nebo jiných nesrovnalostí. -
Odeslání zboží
Pokud vás vyzveme k vrácení zboží, zašlete jej na adresu:
Pavel DOLOGH
Lesní 5950
430 01 Chomutov
Do balíčku prosím přiložte kopii faktury a krátký popis reklamace volnou formou. -
Vyřízení reklamace
Reklamace vyřizujeme v souladu se zákonem nejpozději do 30 dnů od jejího podání. V případě oprávněné reklamace nabízíme výměnu zboží, opravu, nebo vrácení peněz.
V případě dotazů či nejasností jsme vám k dispozici.
Děkujeme za vaši důvěru a těšíme se na další spolupráci.
S pozdravem,
Pavel DOLOGH - topgalanterka.cz