Reklamace

Tady je návrh textu, který můžete použít na stránce vašeho e-shopu k informování zákazníků o postupu reklamace:


Reklamace zboží

Vážení zákazníci,

je pro nás důležité, abyste byli se zakoupenými produkty zcela spokojeni. Pokud by přesto došlo k závadě nebo nesrovnalostem, postupujte podle následujících kroků:

  1. Kontaktujte nás
    Napište nám co nejdříve na e-mailovou adresu: eshop@topgalanterka.cz
    Do e-mailu prosím uveďte:

    • Číslo objednávky
    • Název a kód reklamovaného zboží
    • Stručný popis závady
    • Vaše kontaktní údaje
  2. Přiložte fotografie
    Pro urychlení reklamace nám zašlete také fotografie závady nebo jiných nesrovnalostí.

  3. Odeslání zboží
    Pokud vás vyzveme k vrácení zboží, zašlete jej na adresu:
    Pavel DOLOGH
    Lesní 5950
    430 01 Chomutov

    Do balíčku prosím přiložte kopii faktury a krátký popis reklamace volnou formou.

  4. Vyřízení reklamace
    Reklamace vyřizujeme v souladu se zákonem nejpozději do 30 dnů od jejího podání. V případě oprávněné reklamace nabízíme výměnu zboží, opravu, nebo vrácení peněz.

V případě dotazů či nejasností jsme vám k dispozici.

Děkujeme za vaši důvěru a těšíme se na další spolupráci.

S pozdravem,
Pavel DOLOGH - topgalanterka.cz